sobota, 24 września 2011

Selah Sue

Selah Sue - moja miłość.
Jest ona genialną, młodą wokalistką, pochodzącą z Belgii. Zakochałam się w jej albumie "Selah Sue", którego premiera była już w marcu, ale dopiero teraz uważniej przesłuchałam wszystkie piosenki z tego znakomitego krążka. Moim faworytem jest "This World", od pewnego czasu słuchamy ten utwór w reklamie Kinder Bueno.
Moim zdaniem ta kobieta to mistrzyni, na pewno jej głos rozbrzmiewający w głośnikach umili mi ponure, jesienne dni ...








Dobranoc.

6 komentarzy:

  1. You did a good job here i like so much what you post. Please come and check out mine.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! a Selah uwielbiam! jest boska a jej muzyka inspiruje...
    pozdrawiam i całuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirująca i ponadczasowa muzyka. Trochę kiepskie jest to, że takich piosenek nie puszczają w radiu tylko w reklamach...
    Jeśli masz czas i chęć, zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh, ściągam album i słucham!! :)))

    Dziękuję Ci baaaardzo :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejuuu! Ona jest mega! Idealnie otulający głos na jesienne wieczory:)
    pozadrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Tu możesz wyrazić swoją opinię.