czwartek, 22 marca 2012

pink trousers?

hej!
 Wczorajsze popołudnie było cudowne, temperatura w moim mieście wynosiła 18 stopni! Z niedowierzaniem patrzyłam na termometr, ale gdy tylko wyszłam  z domu okazało się, że lekka, dżinsowa kurteczka jest idealna na taką pogodę.
 Niedawno miałam okazję kupić różowe spodnie w h&m'ie, kolor mają przecudowny, krój też niczego sobie, zauroczona jestem ich długością do kostek. W tym sezonie najmodniejsza, aczkolwiek dla Pań o pełniejszych udach polecam do tego typu spodni założyć obcasy.
I może to wyglądać mniej więcej tak:


Wydaję mi się, że jest to bardzo optymistyczny, radosny strój na wiosenne, słoneczne dni.

 Dziś czeka  mnie bardzo dużo pracy, za którą zaraz muszę się zabrać, bym mogła wieczorem spokojnie wyjść z domu na zumbę.

Pozdrawiam, miłego dnia !

6 komentarzy:

  1. Dziękuję ;) U ciebie bardzo ciekawie ;) A spodnie genialne ;) ja sama mam takie czerwone spodnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne spodnie, optymistyczne :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne spodnie:*

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie śliczne, takich szukam w dobrej cenie :) i swoją kurteczkę jeansową tez już wyciągnęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie optymistyczne są te spodnie, sama szukam teraz czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! ja poszukuje jeansowej kurteczki. Może będziemy na wzajem obserwować nasze blogi?

    OdpowiedzUsuń

Tu możesz wyrazić swoją opinię.