środa, 28 marca 2012

"najsłynniejsza ostatnio rodzina rodzimego biznesu, czyli Grycanki."

Hej,
 Wczoraj, jak w każdy wtorek obejrzałam program Kuby Wojewódzkiego, w którym gościły Grycanki: Marta, Weronika i Wiktoria. Mamy okazję oglądać te Panie na wszystkich portalach plotkarskich od dłuższego już czasu. Wydaje nam się, że bardzo ostentacyjnie wkroczyły na salony, aczkolwiek same uważają, że one zawsze "bywały", a dopiero teraz zostały odkryte i promowane przez portale internetowe.
 Szczerze powiedziawszy do dnia wczorajszego moja opinia o tych Paniach nie była zbyt pochlebna, irytują mnie ich stroje, przerysowane makijaże, totalny brak stosowania zasady "mniej znaczy więcej"... Ale kiedy wczoraj oglądałam program stwierdziłam, że są one normalnymi kobietami, które odnalazły swój styl, swoją indywidualność, są pewne siebie i na pewno nie zamierzają się zmieniać ze względu kryterii panujących w show biznesie. I to jest dla nich wielki plus.
 Najbardziej zaskoczyła mnie 19-letnia Weronika, której odpowiedzi były elokwentne, poprawnie formułowała błyskotliwe zdania oraz z odwagą i pasją zaprezentowała swoje umiejętności taneczne, które wywarły na mnie spore wrażenie.
 Reasumując występ Grycanek w telewizji wywarł wiele zróżnicowanych emocji, ja jestem jak najbardziej na TAK !



Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. nie slyszalam/widzialam owej slynnej familii, jednak lodom nie moge nic zarzucic ;) szow biznes to spory plac, wielu sie jeszcze zmiesci...

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nich:)

    Zapraszam na nowy wiersz:*

    OdpowiedzUsuń

Tu możesz wyrazić swoją opinię.